شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اتصالات در ماه جاری در امارات آیفون 4S عرضه می‎کند

4s

شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶:۰۰


یکی از دو بهره‎بردار مخابراتی امارات متحده عربی، اتصالات اعلام کرد در ماه جاری فروش اپل آیفون 4S را در این کشور آغاز خواهد کرد.

وایمکس نیوز - مشتریان در حال حاضر با استفاده از کارت اعتباری برای بسته‎های پس‎پرداخت آیفون 4S‌ ثبت‎نام می‎کنند. افزاره‎های آیفون 4S ، برای مدل ،16GB دو هزار و 749 درهم، برای مدل 32GB سه هزار و 149 درهم و برای مدل 64GB‌ سه هزار و 549 درهم در نظر گرفته شده است. علاوه بر 500 مگابایت انتقال داده رایگان برای سه ماه اول و خدمات تحویل رایگان دستگاه، مشتریانی که 150 درهم اضافه پرداخت کنند، مزایایی از قبیل معادل 100 درهم زمان مکالمه رایگان، شار‍ژر خودرویی و جلد گوشی دریافت خواهند کرد.
اتصالات بسته پیش‎پرداختی نیز بر روی این سه مدل ارایه می‎کند. طبق این بسته پیشنهادی، مشتریان در سه ماه اول ماهیانه 500 مگابایت انتقال داده رایگان در اختیار خواهند داشت و از ماه چهارم 50 درهم برای هر 500 مگابایت پرداخت می‎کنند.
آیفون 4S تا دو برابر سرعت بارگذاری HSDPA، برابر با 14.4 Mbps را فراهم می‎کند. این محصول با امکانات جدیدی مانند تراشه دوهسته‎ای A5 اپل برای افزایش کارایی و توان گرافیکی، دوربین کاملا جدید با قابلیت نوری پیشرفته، ضبط ویدیویی پروضوح 1080p ، و امکان Siri™ عرضه می‎شود. با عرضه این محصول جدید، iOS 5 جدیدترین و پیشرفته‎ترین سامانه عامل سیار که بیش از 200 امکان جدید دارد، به همراه iCloud® عرضه می‎شود. iCloud شامل مجموعه‎ای از خدمات ابرواره ای رایگان است که در کنار همه افزاره‎های آیفون، آیپد، آیپاد، مک یا رایانه شخصی برای ضبط و انتقال محتوا قابل استفاده است. 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو